5 شاخص کلیدی عملکرد (KPI) رضایت مشتری
تا به حال کسبوکاری را دیدهاید که بگوید رضایت مشتری برایشان مهم نیست؟ احتمالاً نه! بسیاری از کسبوکارهای امروزی اهمیت رضایت مشتری را بدیهی میدانند،
شرایط استفاده از OKR در استارتاپها و شرکتهای کوچک
استارتاپها مأموریت دارند تا نحوه رویکرد ما به کسبوکار و حل مشکلات را تغییر دهند. همه ما شاهد رشد سرسامآور شرکتهای بزرگ و خاص مانند
تجزیه و تحلیل مقایسهای Activity Diagram و BPMN در UML
در تجارت و فناوری، انتخاب بین BPMN و UML اهمیت زیادی دارد. اگر درگیر مدلسازی فرآیند هستید، میدانید که این زبانها کلیدی برای بهبود نحوه
اهمیت آموزش و کوچینگ در حین اجرای OKR
OKR (اهداف و نتایج کلیدی) عنصری ضروری برای استراتژی هر سازمانی است. OKRها به رهبران کمک میکنند تا تیمهای کاری را برای رسیدن به اهدافشان
NPS چیست؟ + نحوه محاسبه و اندازهگیری آن
NPS چیست NPS چیست؟ شاخص خالص ترویجکنندگان (NPS) که مخفف Net promoter score میباشد، یک روش برای سنجش رضایت مشتری است. این روش از مشتریان
ویژگیهای یک مشاور مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM)
هیچ کسبوکاری نمیتواند بدون فرآیندها اداره شود. این فرآیندها ممکن است از نظر پیچیدگی، مقیاس، وسعت و اهمیت متفاوت باشند، اما عناصر حیاتی در عملیات
چگونه اهداف و نتایج کلیدی (OKR) را با اهداف کسب و کار هماهنگ کنیم؟
تمام سازمانها اهدافی دارند. با این حال، یافتن راهی برای برقراری ارتباط و عمل بر روی آن اهداف، نیازمند چارچوبی است که همسویی مداوم تیمها
از چشمانداز (Vision) تا OKRs
چشمانداز هدفی است برای اینکه کسبوکار شما در آینده چگونه خواهد بود. هر محصول، تیم و کسبوکاری نیاز به یک چشمانداز روشن دارد. این چشمانداز
تفاوت نرم افزار BPM با ERP
مقایسه نرم افزار BPM و ERP مشابه کنار هم قرار دادن دو هنرمند موسیقی از ژانرهای مختلف است. این راهحلها هدف مشابهی دارند اما رویکردهای