مشاوره مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM)

پیشنهاد ما، خدمات مشاوره BPM

ما با ارائه خدمات مشاوره مدیریت فرایند به مشتریان خود کمک می کنیم تا تحول دیجیتالی فرایندهای کسب و کار خود را برنامه‌ریزی کنند، نرم‌افزار مناسب برای اتوماسیون فرایند کسب و کار را متناسب با نیاز و شرایط خود انتخاب کنند. خدمات مشاوره BPM ما، شما را پایدارتر به هدف می‌رساند.

خدمات مشاوره مدیریت فرایند کسب و کار (BPM)، در مسیر دستیابی به موفقیت، در کنار شما خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

info@trybpm.ir

0901-373-6027

0901-373-6027

هدف از مدیریت فرایند کسب و کار (BPM)، بهبود و افزایش بهره‌وری فرایندهای یک کسب و کار است. بهینه بودن فرایندهای سازمان شرط لازم برای تحقق اهداف سازمان و سودآوری کسب و کار است. BPM این امکان را می‌دهد که فرایندهای سازمان مستند و تحلیل شوند. گلوگاه‌ها و فعالیت‌های بدون ارزش افزوده شناسایی و با رفع آنها شرایط بهینه‌سازی فرایندها مهیا شود.

خدمات مشاوره مدیریت فرایند کمک می‌کند، تا سازمان برای اتوماسیون فرایندها آماده شود. BPM می‌کند تا شما ابزار نظارت و بهینه‌سازی فرایندها را در دست داشته باشید. برای رسیدن به این اهداف ما کنار شما خواهیم بود.

کسب و کارها با دریافت خدمات مشاوره مدیریت فرایند کسب و کار (مشاوره BPM)، قادر خواهند بود که وضعیت موجود و وضعیت مطلوب فرایندهای کسب و کار خود را ترسیم کنند و برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌ریزی و اقدام نمایند. تحقق این مهم برای فرایندهای کسب و کار، مخصوصا فرایندهای اصلی منجر به ایجاد مزیت رقابتی در بازار، کاهش هزینه، افزایش رضایت کارکنان و بهبود تجربه مشتریان می‌شود.

بهره‌وری فرایند

بخش‌های مختلف خدمات مشاوره BPM

با استفاده از خدمات مشاوره BPM، ما کمک می‌کنیم تا شما با ضریب خطای کمتر، موفق به پیاده‌سازی نظام مدیریت فرایند کسب و کار شوید و خود را برای اتوماسیون فرایندها آماده کنید و متناسب با سازمان و نیاز خود نرم‌افزارهای مناسب انتخاب کنید.

بهبود و تحول فرایند کسب و کار

چه در تلاش برای بهبود فرایندها خود با رویکرد بهبود مستمر باشید، چه نیاز داشته باشید که در فرایندهای کسب و کار خود را به صورت کلی تجدید نظر کنید، ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از مستندسازی فرایندها، آنها را تجزیه و تحلیل کنید، مسائل و فرصت‌ها را شناسایی کنید، آنها را اولیت‌بندی کنید و یک نقشه را برای مدیریت فرایندها توسعه دهید.رایش متن روی دکمه کلیک کنید.

نظارت بر پروژه‌های استقرار BPMS

بعد از انتخاب BPMS و ارائه کننده BPMS ما می‌توانیم بر پروژه استقرار این نرم‌افزار و مکانیزاسیون فرایندها نظارت داشته باشیم. به عنوان عاملی که قدرت درک مسائل و انتظارات شما را دارد، کمک می‌کنیم تا پیمانکار BPMS بهترین دست‌آورد برای برای سازمان شما داشته باشد.

تجزیه و تحلیل نرم‌افزار و انتخاب ارائه کننده نرم‌افزار

نرم‌افزار مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) راهکارهایی مبتنی بر فناوری اطلاعات هستند که بستری را برای مدل‌سازی، مدیریت، بهینه‌سازی و مکانیزاسیون سریع فرایندهای کسب و کار فراهم می‌کنند. این جعبه‌ابزار مسائل متعدد مرتبط با فرایند را از طریق اتوماسیون، همکاری و شفافیت حل می‌کند ما به شما کمک می کنیم تا متناسب‌ترین BPMS را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید.

استقرار نظام مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM)

آیا برای پیاده‌سازی ساز و کار و نظام بهبود مستمر فرایند در کسب و کار خود دچار مشکل هستید؟ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا شما به یک مدل فکری و اجرایی مناسب برای بهبود مستمر فرایندها در کسب و کار خود برسید.ما به تعریف استانداردها، الگوها و بهترین شیوه‌های مورد نیاز برای اتخاذ این طرز فکر در سراسر کسب و کار شما کمک خواهیم کرد.

مشتریان ما می‌توانند از خدمات مشاور BPM ما برای دستیابی به حداکثر مزایای کسب و کار، در مدت زمان کوتاه استفاده کنند. در این راه ما:

بر ارائه همزمان راهکارهای مبتنی بر کسب و کار و مبتنی بر فناوری اطلاعات تمرکز داریم.

به یک چشم‌انداز هیجان انگیز بلند مدت اعتقاد داریم، اما برای تحقق آن نتایج کوتاه مدت را فراموش نخواهیم کرد.

متناسب با نیاز واقعی شما راهکار ارائه می‌کنیم نه تئوری‌هایی که با آن آشنا هستیم.

برای سازمان شما بهترین راهکار نرم‌افزاری را با مشورت با شما انتخاب می‌کنیم.

آنچه سازمان‌ها و کسب و کارها در  استفاده از خدمات مشاوره مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) تجربه می‌کنند شامل ما:

  • شناسایی وضعیت موجود، تعریف وضعیت مطلوب و اولویت‌بندی فرایندها به منظور شروع پروژه افزایش بهره‌وری
  • تهیه نقشه معماری فرایندهای سازمان
  • تهیه شناسنامه فرایند
  • تعیین شاخص‌های اندازه‌گیری عملکرد فرایندها
  • تحلیل فرایندها به منظور تشخیص گلوگاه‌های فرایند و بهبود آنها به منظور افزایش بهره‌وری
  • طراحی ساز و کار روش‌های کنترل فرایند و روش‌های اندازه‌گیری عملکرد فرایندها در سازمان
  • کمک به سازمان در پیاده‌سازی وضعیت مطلوب فرایندها منتخب
  • آماده‌سازی سازمان برای مکانیزاسیون فرایندها و مشاوره استقرار BPMS
  • آموزش تیم‌های مختلف سازمان به منظور راهبری مدیریت فرایند کسب و کار

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

info@trybpm.ir

0901-373-6027

0901-373-6027