دوره جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM)

دوره جامع آموزش مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM)

فعالیت در حوزه مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) نیاز به دانش و مهارت‌های گوناگون و متنوع دارد. تنوع مهارت‌های لازم در این خصوص چنان است که پوشش آنها در یک یا چند کارگاه آموزشی غیر ممکن است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که دوره‌ای طراحی کنیم که در حد امکان تمام دانش و مهارت‌های لازم برای فعالیت در این حوزه را در اختیار علاقه‌مندان BPM قرار دهد. طبیعتا کسی نمی‌تواند مدعی باشد که این دوره شما را از دیگر آموزش‌ها بی‌نیاز می‌کند اما تلاش بر این است که جامع‌ترین و در عین حال موثرترین و کاربردی‌ترین دوره آموزشی در اختیار متقضیان قرار گیرد.

به سبک تمام دوره‌های برگزار شده، دوره جامع آموزش مدیریت فرایندهای کسب و کار به صورت کارگاهی برگزار می‌شود. همچنین تلاش می‌شود درکنار پوشش مباحث کلاسیک این حوزه مانند مدلسازی کسب و کار، BPM و … نگاه جدیدی را به شرکت کنندگان از BPM نوین ارائه کند. آموزش فرایندکاوی، BPM مبتنی بر داده، تحلیل داده از مباحثی است که در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود تا ایشان BPM فراتر از مدلسازی و مستندسازی فرایندها در سازمان‌ها و کسب و کارها مورد استفاده قرار دهند.

ویژگی‌های این دوره

آنلاین

به منظور استفاده همه علاقه‌مندان به این دوره، به جهت دسترسی سریعتر تمام بخش‌های این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

BPMS & RPA

علاوه بر آشنایی با مفاهیم مرتبط با BPMS و RPA، در این دوره به صورت عملی با یک BPMS خارجی و یک BPMS ایرانی و یک ابزار RPA آشنا خواهید شد.

پشتیبانی دوره

در این دوره آموزش محدود به ساعات کارگاه نمی‌باشد و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که از پشتیبانی آموزش لازم برخوردار خواهید بود.

برگزاری کارگاهی

تمام دوره‌‌ها باوجود برگزاری به صورت آنلاین کاملا کارگاهی، همراه با تمرین‌ و پروژه انتهای دوره خواهد بود که تجربه واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

گواهینامه

برای هر بخش از دوره به صورت مجزا، گواهینامه حضور و در صورت انجام پروژه‌های ارائه شد، گواهینامه احراز صلاحیت به شما اعطا خواهد شد.

هزینه اقساطی

در عین حال که تلاش شده است هزینه این دوره توجیه اقتصادی لازم برای شما را داشته باشد، اما پرداخت اقساطی شهریه دوره امکان‌پذیر است.

تفکیک کارگاه‌ها

این امکان وجود دارد که شما به جای شرکت در تمام کارگاه‌های دوره، فقط بخش‌هایی که به آن احساس نیاز دارید را انتخاب و ثبت نام کنید.

فیلم دوره

فیلم هر جلسه کارگاه ضبط و در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در هر زمان قابلیت استفاده از محتویات دوره برای شما فراهم شود.

تمرین زیاد

این دوره سرشار از تمرین‌ است. به ازاء هر ساعت حضور در کارگاه نیاز است چند ساعت خارج از کارگاه تمرین انجام دهید تا دانش شما به مهارت تبدیل شود.

مبتنی بر داده

رویکرد این دوره BPM مبتنی بر داده است. تحلیل‌های کمی فرایند، تحلیل داده و فرایندکاوی از بخش‌های اصلی این دوره آموزشی می‌باشد.

ابزار فرایندکاوی

در کارگاه فرایندکاوی که یکی از بخش‌های اصلی این دوره است با 2 ابزار خارجی و یک ابزار ایرانی به صورت عملی آشنا خواهید شد.

پروژه

هر بخش از این دوره جامع با یک پروژه عملی به انتها می‌رسد. این پروژه‌ها کمک می‌کند که مفاهیم فراگرفته در شرایط واقعی مورد استفاده قرار گیرد.

کارگاه‌های دوره جامع BPM

1) کارگاه جامع BPMN

24 ساعت

Business Process Model and Notation، را به صورت عملی و استاندارد بیاموزید
اطلاعات بیشتر

4) آموزش BPMS و RPA

24 ساعت

از BPMS درست و بجا استفاده کنید
اطلاعات بیشتر

2) کارگاه جامع BPM

30 ساعت

آموزش BPM واقعی را تجربه کنید!
اطلاعات بیشتر

5) کارگاه فرایندکاوی

24 ساعت

فرایندکاوی را در عمل بیاموزید
اطلاعات بیشتر

3) APQC

12 ساعت

از APQC درست و به اندازه استفاده کنید
اطلاعات بیشتر

6) تحلیل داده در BPM

12ساعت

دنیا BPM بدون داده، دنیای تصورات است
اطلاعات بیشتر بزودی

پیش‌ ثبت‌نام دوره‌ها

پس از انجام پیش‌ ثبت‌نام، در اولین فرصت به منظور هماهنگی ادامه مراحل ثبت نام با شما تماس گرفته می‌شود.