آموزش و مشاوره OKR

مشاوره OKR چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

به عنوان مربی OKR با ارائه خدمات مشاوره OKR به مشتریان خود کمک می‌کنیم،‌ تا اهدافی را شناسایی و محقق کنند که هم کسب و کارها خود و هم تیم‌های خود را رشد و توسعه دهند. افزودن ارزش پایدار در محیطی که به سرعت در حال تغییر است نیاز به رهبری، چابکی و مشارکت در تمام سطوح سازمان شما دارد. ما با استقرار  و آموزش OKR در سازمان شما،‌ این چابکی و مشارکت را محقق می‌کنیم.

اگر برای شروع سفر OKR خود، استقرار مجدد OKR یا رفع مشکلات پیاده‌سازی فعلی خود به کمک نیاز دارید، یا نیاز به آموزش و مربی OKR دارید، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

info@trybpm.ir

0901-373-6027

0901-373-6027

شما درباره OKR ها و موفقیتی که بسیاری از شرکت‌ها از این روش کسب می‌کنند بسیار شنیده‌اید، اما واقعا می‌دانید از کجا شروع کنید؟ یا دقیقاً می‌دانید از کجا شروع کنید، اما ترجیح می‌دهید به دلیل کمبود مهارت، تجربه یا ظرفیت داخلی، ترجیح می‌دهید یک مربی در کنار شما باشد تا از خدمات مشاوره OKR استفاده کنید؟

 

خدمات مشاوره OKR ما با توجه به تجربه‌‌ی استقرار OKR در سازمان‌های مختلف، به شما کمک می‌کند که به طور کاربردی و ریشه‌ای از این روش در سازمان خود برای توسعه کسب و کار و تیم‌های خود استفاده کنید.

چرخه OKR

خدمات OKR

ما در حوزه OKR سه خدمت اصلی را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. کارگاه معرفی، کارگاه آموزش OKR و مشاوره و استقرار OKR. ما برای مشتریانمان یا میزان کمکی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، حداقل یا حداکثر محدودیت تعیین نمی کنیم. زیرا برای ما توسعه مشتریان با استفاده درست از OKR مهترین اولویت است.

شاید مدیران سازمان شما تصمیم گرفته باشند که OKR ها را پیاده‌سازی کند اما پرسش‌های مختلفی در خصوص شروع این پروژه دارند. در این کارگاه که به صورت آنلاین (بدون هزینه) و حضوری برگزار خواهد شد، اطلاعات خوبی در زمینه‌های مختلف OKR به شما ارائه می‌شود.

  • OKR چیست و برای شما چه خواهد کرد؟
  • یک OKR خوب باید چه شکلی باشد؟
  • مزایای چارچوب OKR
  • چالش های بالقوه استقرار OKR
  • ما چه کسی هستیم و برای شما چه دستاوری خواهیم داشت؟
  •  

ما به تنها به شما آموزش نمی‌دهیم، ما تیم‌های شما را به اولین OKRهای خود می‌رسانیم. آموزش OKR توسط ما به صورت کاملا کارگاهی است و متناسب با نیاز شما برنامه‌ریزی می‌شود. ما همکاران شما را هم به صورت تمرینی و هم واقعی در چالش برنامه‌ریزی با استفاده از OKR وارد خواهیم کرد. خروجی کارگاه آموزشی قابلیت ارائه به مدیران ارشد سازمان را داشته و به معنای واقعی اولین OKRهای واقعی تیم‌های شما خواهد بود.

خدمات ما پس از برگزاری کارگاه آموزش OKR به پایان نمی‌رسد. ما همچنان می‌توانیم کنار شما باشیم تا اطمینا پیدا کنیم که چرخه اجرای OKR در سازمان شما به درستی اجرا می‌شود. ما در هر دوره هدف‌گذاری، کیفیت اهداف و نتایج کلیدی را بررسی کرده و به تیم‌های شما را در جهت تعیین اهداف چالشی کمک خواهیم کرد. ما جلسات میان دوره و پایان دوره هدف‌گذاری را در سازمان شما تسهیل کرده و مشکلات موجود در هر دوره هدف‌گذاری را به شما گوشزد و برای رفع آنها پیشنهاد دهیم.

همچنین ما متولیان OKR در سازمان شما را توسعه می‌دهیم تا این قابلیت را داشته باشند که خدماتی که توسط ما ارائه می‌شود را ایشان به سازمان شما ارائه دهند.

مشتریان ما می‌توانند از خدمات مشاور OKR ما برای دستیابی به حداکثر مزایا در مدت زمان کوتاه استفاده کنند. در این راه ما:

شما را در مورد انچه که باید در رابطه با استقرار OKR بدانید، آگاه می‌کنیم.

کمک می‌کنیم تیم‌های شما ارزش‌ها و چشم‌انداز خود را تعیین کنند.

شما را آموزش داده و به اولین OKR استاندارد می‌رسانیم.

کنار شما خواهیم بود تا OKR را به درستی استفاده کنید و با استفاده از آن کسب و کار شما رشد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

info@trybpm.ir

0901-373-6027

0901-373-6027